We wtorek 21 stycznia odbędzie się XIX Sesja Rady Miejskiej Międzychód. Dlatego też dzisiaj odbyło się posiedzenie Komisji Wspólnej.
Podczas dzisiejszej ( 16 stycznia ) komisji wspólnej Rady Miejskiej Międzychodu podejmowane były różne tematy oraz omawiano projekty uchwał na najbliższą sesję. Ważnym tematem była sprawa wywożenia śmieci z Domków Letniskowych. Uzgodniono, że każdy właściciel domku będzie musiał mieć podpisaną umowę z firmą zajmującą się wywozem nieczystości oraz określony termin wywozu. Odpady zmieszane będą wywożone 2 razy w miesiącu a odpady selektywne 1 raz w miesiącu. Pojemnik na śmieci na jeden domek nie może być mniejszy niż 120 litrów. Maksymalna stawka to 30 zł.
Przypominamy również, że kara za niesegregowane śmieci to 3 krotność stawki jaka zostanie przyjęta przez Radę. Poruszany był również problem wywozu śmieci z Ogrodów Działkowych. Według nowych przepisów od kwietnia do października na jedną działkę wypada pojemnik wielkości 4 litry, a na pozostałe miesiące 2 litry. Jednocześnie każdy Ogród Działkowy musi podpisać umowę na wywóz śmieci.
Jakie będą ostatecznie zasady i koszty wywozu śmieci dowiemy się już we wtorek.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz