Zamknij

Jak wyróżniać się na tle konkurencji w biznesie?

00:00, 29.10.2022 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 08:47, 03.08.2023
pixabay pixabay

Daleki potencjał internetu sprawił, że Twoją firmę trudniej wyróżnić niż kiedykolwiek na tle konkurencji. Firmy z przeciwnej strony globu mogą teraz dokładnie reklamować się swoim odbiorcom za pomocą ukierunkowanych kampanii targetowania, co daje tysiące firm, z którymi możesz konkurować zamiast kilku lokalnych opcji. 

Propozycja wartości nie do odrzucenia 

Twoja propozycja wartości mówi użytkownikom, co masz im do zaoferowania, wyjaśniając, dlaczego powinni robić z Tobą interesy i co Cię wyróżnia. Sprawdź, jak robią to inne firmy: https://polskie-interesy.pl.  

Niektóre firmy wybierają propozycję wartości o najniższym koszcie, dosłownie próbując zaoferować najwyższą wartość za najniższą cenę. Inni mogą próbować oferować dodatkowe funkcje produktu lub usługi, których nikt inny nie ma, dając im awangardową propozycję wartości. Niektórzy mogą traktować priorytetowo wyjątkową obsługę klienta, wiedząc, że zbyt wiele firm nie inwestuje w to i nie płaci za to. 

Chociaż powinieneś wybrać propozycję wartości, która pomoże Ci się wyróżnić, powinieneś również zastanowić się, co pomoże Ci zdobyć i utrzymać klientów w czasach takich jak dzisiaj, kiedy konsumenci są bardziej ostrożni podczas pandemii. Propozycja wartości o najniższym koszcie może początkowo pomóc w zdobyciu klientów, ale może nie pomóc w ich utrzymaniu; z drugiej strony świetne doświadczenia w obsłudze klienta i kreatywne rozwiązania zbudują lojalne relacje, które sprawią, że ludzie będą do Ciebie wracać przez wiele lat. 

Bądź ekspertem, którego szukają konsumenci 

Ugruntowanie pozycji eksperta w swojej dziedzinie pomoże Ci stać się osobą, do której gromadzą się ludzie. 

Jeśli na przykład świadczysz usługi hydrauliczne, zaangażuj się w grupy i fora społecznościowe w Twojej okolicy, gdzie ludzie szukają pomocy w swoich domach. Wiele osób korzysta z tych zasobów internetowych w celu uzyskania porady lub rekomendacji, a kiedy zapewniasz swoją wiedzę (bez żadnych oczekiwań w zamian), stajesz się ekspertem w swoim regionie i zdecydowanie wyróżniasz się na tle konkurencji. 

Czy istnieje potrzeba Twoich klientów, która nie jest zaspokajana w branży? Może jest to kluczowy problem, który nie został rozwiązany, lub niektóre funkcje, a nawet po prostu niezawodność w obsłudze. Dowiedz się, czego chce i potrzebuje Twoja grupa docelowa; bądź otwarty na opinie klientów, ponieważ może to być wyjątkowe źródło informacji. Połącz to ze swoją propozycją wartości i znajdź sposób, aby im ją przekazać, czyniąc z niej kluczową część Twojego marketingu. 

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%